Namens het Directiecomité

De wereld staat niet stil, en ook Woonhaven staat niet stil. Vorig jaar namen we de eerste stappen in de vorming van de woonmaatschappij in Antwerpen. Een woonmaatschappij die ook verder onder de naam ‘Woonhaven’ zal opereren. Een naam die sinds de oprichting in 2008 wordt gebruikt en ondertussen heel goed gekend is bij onze huurders en kandidaat huurders, -kopers en -ontleners en onze diverse partners. In augustus van vorig jaar werd al een eerste belangrijke stap gezet met de inkanteling van ABC  binnen Woonhaven.

Al onze collega’s hebben het voorbije jaar het beste van zichzelf gegeven om te zorgen voor de best mogelijke dienstverlening. We investeerden ook verder in ons patrimonium en blijven ons inzetten om de leefomgeving  van onze huurders zo aangenaam en leefbaar mogelijk te maken. Daarnaast blijven we ook aandacht hebben voor naleving van de rechten en plichten van iedereen. Je vindt in dit jaarverslag een overzicht van alle inspanningen die we hiervoor als Woonhaven rond leveren en blijven leveren voor huurders, kopers en leners.

Wij willen nadrukkelijk onze dank en erkentelijkheid uitspreken voor alle collega’s van Woonhaven die zich dagdagelijks inzetten op de meest professionele en klantvriendelijke manier. We zijn ervan overtuigd dat ze dat met dezelfde overgave ook in 2023 zullen doen om de Antwerpse Woonmaatschappij verder vorm te geven. Dit met als einddoelstelling onze klanten en partners een nog betere dienstverlening te kunnen verstrekken.