Je kan onze technische dienst altijd bereiken via onze website of via telefoon tijdens de kantooruren. Buiten die uren kan je ons alleen contacteren voor dringende technische problemen. Maar wat is nu exact dringend?
Telefonisch is onze technische dienst bereikbaar op het nummer 03 212 25 00 – optie 1 tussen:
- 8.30 uur en 12 uur
- & tussen 13 uur en 15.30 uur
Daarbuiten kan je ons op elk moment en 24/7 contacteren voor dringende technische problemen. Dat doe je altijd via telefoon op het nummer 03 212 25 00. Bij gevaar contacteer je eerst de hulpdiensten. Dringende problemen zijn:
- brand
- gasgeur
- lift: iemand zit vast in de lift -> contacteer de liftfirma!
Sanitair/water
- groot waterlek
- geen water in je woning
- overlopen toiletten of afvoerleidingen in heel het gebouw
- geen verwarming in verschillende appartementen
- grote lekken aan de verwarming
- geen warm water in het gebouw
Elektriciteit
- geen verlichting in de gemeenschappelijke delen
- geen elektriciteit in heel het gebouw -> contacteer je energieleverancier en niet Woonhaven
- defecte automatische garagepoort (de poort is gesloten)
Schrijnwerk
- slot van inkomdeur gemeenschappelijke delen kapot (de inkomdeur is gesloten)
Calamiteiten
- dakkoepel opengewaaid
- beschadigingen aan het gebouw of onderdelen die los zitten (stormschade)
- lawaaioverlast op het dak
- lawaaioverlast in de technische ruimtes
- inbraak waardoor gemeenschappelijke inkomdeur kapot is
- ongeval of overlijden
- alarm in een kantoor van Woonhaven
Bij gevaar contacteer je eerst de nooddiensten!